آموزش حسابداری به صورت کاربردی

آموزش حسابداری و حسابرسی بصورت کاربردی ویژه بازار کار توسط اساتید مجرب حسابداری شامل آموزش حسابداری مالی ، صنعتی، حقوق و دستمزد، بازرگانی، مالیاتی، حسابرسی، تحریر دفاتر، انبار و انبار گردانی، نرم افزار های حسابداری در آموزشگاه علم ودانش تبریز برگزار میشود.

در تمامی این دوره های آموزشی مدرک و گواهینامه معتبر داخلی و بین المللی از سازمان فنی و حرفه ای ارائه می گردد.

آموزش حسابداری ویژه بازار کار

آموزش حسابداری ویژه بازار کار شامل سرفصل ها و زیر مجموعه های مختلفی است که در ادامه هریک از این سرفصل ها شرح داده میشود.

آموزش حسابداری مقدماتی

حسابداری مقدماتی ویژه بازار کار شامل مباحثی از جمله مبانی حسابداری و اصول حسابداری می باشد که در واقع گام اول برای ادامه یادگیری حسابداری اجرایی و ویژه بازار کار است.

آموزش حسابداری تکمیلی

این دوره به توضیح و تشریح جامع و کامل تری نسبت به حسابداری مقدماتی  میپردازد.

آموزش دفاترنویسی

یکی از فنون و علوم مهم حسابداری ویژه بازار کار توانی تحریر دفاتر قانونی به صورت صحیح و مطابق با آیین نامه تحریر دفاتر قانونی ارائه شده از جانب سازمان امور مالیاتی می باشد، که در این دوره به طور کامل آیین نامه مذکور شرح و نحوه نگارش اسناد مالی و دفاتر فانونی به صورت عملی آموزش داده میشود. همجنین کدینگ حسابداری و ماهیت صحیح حساب ها در این دوره بطور کامل توضیح داده میشود.

آموزش حقوق و دستمزد ویژه بازار کار

یکی از مهم ترین خواسته های کارفرمایان از حسابداران، تسلط حسابدار به امور حقوق و دستمزد اعم از نحوه محاسبه حقوق، اضافه کار، عیدی، سنوات، بیمه و… می باشد که به دلیل به روز شدن و تغییر قوانین و نرخ های اداره کار و سازمان تامین اجتماعی، از حسابدار انتظار میرود که علاوه بر تسلط بر امور حقوق و دستمزد، علم خود را همواره به روز کند، در دوره حقوق و دستمزد ویژه بازار کار تمامی سرفصل های یاد شده با توجه به قوانین و مقررات به روز و نحوه استفاده از نرم افزار لیست دیسکت و ارسال لیست بیمه پرسنل  آموزش داده شده

آموزش نرم افزار حسابداری هلو

در این دوره نحوه استفاده و کاربرد تمامی ماژول های نرم افزار هلو اعم از نحوه ثبت اطلاعات اول دوره، خرید و فروش، تولید و… به ظور کامل و عملی آموزش داده میشود.

آموزش نرم افزار حسابداری رافع

این دوره شامل نحوه استفاده و کارکرد نرم افزار رافع میباشد که به صورت کاملا عملی آموزش داده میشود.

آموزش نرم افزار حسابداری سپیدار

یکی از نرم افزار های پر کاربرد در بازار کار حسابداری نرم افزار سپیدار است که این دوره به طور کامل آموزش نحوه استفاده و کاربرد ماژول های نرم افزار سپیدار را در بر میگیرد

آموزش نرم افزار پازار

یکی دیگراز نرم افزار کاربردی حسابداری می باشد که بنابر نیاز هرفرد اموزش داده می شود

ارسال نظرات