آموزش تعمیرات موبایل

 

آیا می خواهید تعمیرات موبایل یاد بگیرید؟ این صنعت 4 میلیارد دلار است که همچنان بیشتر از همیشه صاحب تلفن های جدید و استفاده شده می شود. با تعهد ، می توانید مهارت های تعمیرات موبایل را بیاموزید که به شما کمک می کند شغلی پیدا کنید ، یک کنسرت جانبی شروع کنید یا حتی یک تجارت تمام وقت راه اندازی کنید. امروز با راهنمای ما در مورد نحوه یادگیری تعمیرات موبایل شروع کنید.

آموزشگاه علم و دانش تبریز مجری دوره های فنی حرفه‌ای، اقدام به برگزاری دوره های آموزشی زبان انگلیسی با ارائه مدرک معتبر بین المللی می نماید

آموزشگاه های تعمیرات موبایل (آنلاین و آفلاین)

 

این مدارس منحصراً به تعمیرات موبایل اختصاص داده شده اند و به طور کلی شما را برای شرکت در آزمونهای CompTIA A+ یا سایر گواهینامه ها آماده نمی کنند. آنها گواهینامه های خود را ارائه می دهند و نحوه تشخیص و تعمیر انواع دستگاه های تلفن همراه ، از جمله iPhone ، تلفن های Android و رایانه های لوحی را به شما آموزش می دهند.

 

اکثر موسسات تعمیرات موبایل دارای محیط کلاس درس با آموزش عملی هستند ، اگرچه برخی از آنها گزینه های یادگیری آنلاین و آفلاین دارند. هزینه ها معمولاً همه چیز مورد نیاز شما را پوشش می دهند ، از جمله قطعات و دستگاه های تمرینی ، اگرچه اگر در حال یادگیری آنلاین هستید ممکن است نیاز به خرید ابزار تعمیر تلفن خود داشته باشید.

کالج های محلی و مدارس تجاری

 

بسیاری از کالج ها و مدارس تجاری آموزش تعمیرات موبایل را ارائه می دهند. این مدارس به طور معمول آموزش کلاس های عملی را ارائه می دهند ، اگرچه برخی از آنها کلاس های آنلاین تعمیرات موبایل را نیز ارائه می دهند. شهریه شما به احتمال زیاد شامل کلیه آموزشها ، کتابها ، ابزارها ، قطعات تعمیر و دستگاههای تمرینی خواهد بود.

 

برخی مدارس دارای گواهینامه های خاص خود هستند ، در حالی که برخی دیگر شما را برای گذراندن امتحانات برای گواهینامه های شناخته شده در صنعت مانند CompTIA A+آماده می کنند. این گواهینامه بیش ازتعمیرات موبایل را شامل می شود و شامل تعمیر کامپیوتر ، شبکه ، روش های عملیاتی و حل مشکلات است. اگر می خواهید خدمات بیشتری ارائه دهید و برای مشتریان یا کارفرمایان بیشتر قابل فروش باشید ، این می تواند مفید باشد ، اما می تواند زمان و هزینه سرمایه گذاری مورد نیاز برای تکمیل آموزش شما را افزایش دهد.

قبل از تصمیم گیری چه چیزی بپرسید

 

قبل از تصمیم گیری در مورد نحوه تعمیرات موبایل ، این سوالات  را بپرسید:

  •  
  •     تعمیر چه دستگاه هایی را یاد می گیرم؟ دیگه چی یاد بگیرم؟
  •     آیا برنامه جامع است یا یک برنامه سطح ابتدایی است که پس از اتمام کلاسهای بیشتری باید در آن شرکت کرد؟
  •     چه گواهینامه ای دریافت می کنم و آیا از نظر صنعت شناخته شده است؟ آیا به این گواهینامه ها احتیاج دارم؟
  •     دوره های آموزشی با چه قالبی ارائه می شود؟ آنلاین یا کلاس درس؟
  •     آیا کلاسهای تکمیلی وجود دارد که باید شرکت کنم؟
  •     آیا دستگاه های تمرین و قطعات تعمیر ارائه می شود؟ یا هزینه اضافی را نشان می دهند؟
  •     آیا ابزارهایی ارائه شده است یا آیا نیاز دارم که خودم بخرم؟
  •     هزینه برنامه چقدر است؟
  •     تکمیل برنامه چقدر طول می کشد؟
  •     آیا مدرسه شهرت خوبی دارد؟ آیا مربیان؟ دانش آموزان سابق چه می گویند؟
  •     چگونه از مهارت های جدید خود برای دستیابی به اهدافم استفاده کنم؟ برای شروع یک تجارت یا کنسرت جانبی؟ برای یافتن کار؟

 

هنگامی که به این سوالات  پاسخ می دهید ، می توانید بهترین گزینه یادگیری تعمیرات موبایل را برای اهداف خود انتخاب کنید-خواه می خواهید شغلی با درآمد خوب داشته باشید یا واسطه را کنار گذاشته و کار تعمیرات موبایل خود را شروع کنید.

ارسال نظرات