بهترین دوره پایتون برای گذراندن در سال 2022

بهترین دوره پایتون برای گذراندن در سال 2022

علم و دانش،آموزش تعمیرات موبایل در تبریز،دوره های ICDL  در تبریز،دوره پایتون

اگر می خواهید پایتون را یاد بگیرید، منابع بسیار خوبی در آنجا وجود دارد.

 

اما اگر به طور خاص به دنبال بهترین دوره آنلاین برای یادگیری پایتون هستید، پس به جای درستی آمده اید.

 

در این مقاله، فهرستی از دوره‌های عالی پایتون را ارائه می‌دهم که بر اساس یک متدولوژی اثبات شده رتبه‌بندی شده‌اند که می‌توانید در زیر بخوانید.

پایتون چیست؟

 

پایتون یک زبان برنامه نویسی همه منظوره است که سادگی را بالاتر از هر چیز دیگری قرار می دهد. فرآیند برنامه نویسی را با پنهان کردن جزئیات زشت مانند مدیریت حافظه و دیگ کد، آسان می کند و در عوض کدهای دوستانه و قابل خواندن توسط انسان را انتخاب می کند. درک آن آسان است، بنابراین یکی از بهترین زبان ها برای مبتدیان برای یادگیری است.

 

دامنه کاربرد آن گسترده است - از ایجاد بازی تا ساخت برنامه های وب. این تطبیق پذیری آن را فوق العاده محبوب کرده است. در واقع، پایتون در حال حاضر در صدر فهرست TIOBE است که پرکاربردترین زبان های برنامه نویسی را رتبه بندی می کند. و طبق Stack Overflow، پایتون سومین زبان محبوب پس از جاوا اسکریپت و HTML/CSS است.

 

پایتون همچنین زبان منتخب برای یادگیری ماشینی و تجزیه و تحلیل داده است، به طوری که 70 درصد از تمرین‌کنندگان پایتون را به سایر زبان‌های مشابه ترجیح می‌دهند.

 

به طور تصادفی، طبق گزارش آینده مشاغل مجمع جهانی اقتصاد، تقاضا برای متخصصان یادگیری ماشین و علوم داده تا سال 2025 سریعتر از هر زمینه دیگری رشد خواهد کرد.

 

اگر به یادگیری ماشین علاقه مند هستید، در اینجا رتبه بندی بهترین دوره های یادگیری ماشینی موجود به صورت آنلاین آورده شده است.

 

توجه داشته باشید که نسخه اصلی فعلی پایتون پایتون 3 است و هر دوره در این لیست از پایتون 3 استفاده می کند.

 

 

ما با استفاده از پایگاه داده برای انتخاب اولیه دوره‌های پایتون، با بررسی مواردی مانند رتبه‌بندی، نظرات و نشانک‌های دوره شروع کردیم. بنابراین این یک مرحله صرفاً مبتنی بر داده بود، با تکیه بر معیارهای سخت برای ایجاد یک رتبه‌بندی اولیه که می‌توانیم آن را تکرار کرده و گسترش دهیم.

 

با استفاده از این رویکرد، برخی از برترین‌ها به سرعت آشکار شدند، زیرا بهترین دوره‌های پایتون معمولاً نظرات مثبتی دارند. اما ما به همین جا بسنده نکردیم. رتبه بندی ها و بررسی ها به ندرت کل داستان را بیان می کنند. بنابراین گام بعدی این بود که دانش شخصی خود را از آموزش آنلاین در ترکیب قرار دهیم.

 

دوم، ما از تجربه خود به عنوان یادگیرندگان آنلاین برای ارزیابی هر یک از انتخاب های اولیه خود استفاده کردیم.

 

ما هر دو از پیشینه علم کامپیوتر هستیم و زبان آموزان آنلاین پرکار هستیم و حدود 45 MOOC بین خودمان تکمیل کرده ایم. علاوه بر این، مانوئل دارای لیسانس آنلاین در علوم کامپیوتر است، در حالی که من در حال تکمیل پایه های خود در علوم کامپیوتر هستم – بنابراین جای تعجب نیست که هر دوی ما در طول تحصیل خود به طور گسترده از پایتون استفاده کرده ایم.

 

مانوئل دوره‌ها را جمع‌آوری، تجزیه و تحلیل و رتبه‌بندی کرد و من مقاله‌ای را که الان می‌خوانید نوشتم. در طول این فرآیند، ما ایده‌ها را از یکدیگر حذف کردیم و بهبودهای مکرر انجام دادیم تا زمانی که هر دو از نتیجه نهایی راضی بودیم.

 

سوم، در طول تحقیقات خود، با دوره هایی مواجه شدیم که احساس می کردند خوب ساخته شده بودند اما شناخته شده نبودند. اگر رویکردی صرفاً داده‌محور را اتخاذ می‌کردیم، باید آن دوره‌ها را از رتبه‌بندی خارج می‌کردیم، البته فقط به این دلیل که ثبت‌نام کمتری داشتند.

 

در عوض، ما طرفدار یک رویکرد کل نگر بودیم. ما این فهرست را با گنجاندن آن دوره‌ها تقویت کردیم: انتخاب‌های شخصی‌تر که امیدواریم کسانی از شما را که قبلاً دوره‌های محبوب‌تر پایتون را دیده‌اند یا گذرانده‌اند و به دنبال چیزی متفاوت هستند شگفت‌زده کند.

 

پس از گذراندن این فرآیند - ترکیب داده های Class Central، تجربه ما به عنوان یادگیرنده مادام العمر و ویرایش های زیاد - به رتبه بندی نهایی خود رسیدیم. تاکنون بیش از 16 ساعت برای ساخت این رتبه‌بندی وقت گذاشته‌ایم و قصد داریم در آینده به‌روزرسانی آن را ادامه دهیم.

 

 

ارسال نظرات