کاربرد دوره های ICDL چیست؟

دوره ICDLدر تبریز برای مدارس و شرکت ها

ECDL/ICDL (گواهینامه اروپایی/بین المللی سواد دیجیتال) یک گواهی معتبر بین المللی است. این مهارت های کاربردی را در رایج ترین کاربردهای رایانه ای تأیید می کند. در حال حاضر ، 14 ماژول ICDL و پنج گواهی ارائه می شود که خواسته های فعلی را در مورد دانش و مهارت های دیجیتال برآورده می کند. امتحانات Windows و MacOS در تقریباً 300 مکان اعم از مدارس متوسطه ، کالج های حرفه ای ، موسسات خصوصی آموزش های بیشتر (شرکت های دیگر) و مقامات دولتی در دسترس است.

ICDL رزومه دانش آموزان و افراد در حال آموزش را افزایش می دهد.

در بسیاری از مدارس متوسطه ، برنامه ICDL در حال حاضر بخشی جدایی ناپذیر از برنامه درسی است که در آن خود را به عنوان یک دوره انتخابی موفق معرفی کرده است. با توجه به ساختار مدولار آن ، ICDL همچنین امکان استفاده از همه کاره در آموزش های بعدی را فراهم می کند.

با ارائه ماژول های ICDL ، مدارس و مراکز آموزش بیشتر چشم انداز دانش آموزان خود را بهبود بخشیده و دامنه برنامه های آموزشی آنها را تقویت و گسترش می دهند.

برای شرکتها و سازمانها ، گواهینامه های ICDL اطمینان می دهد که کارکنان آنها مهارتهای مشخصی برای استفاده از گسترده ترین برنامه های آفیس ، سیستم عامل و برنامه های کاربردی اینترنتی دارند. آزمونهای آنلاین همچنین می توانند ابزاری برای ارزیابی عینی مهارتها باشند. در فرایند جذب

بیش از 14 میلیون نفر در برنامه صدور گواهینامه بنیاد ECDL به 41 زبان در 148 کشور شرکت کرده اند و از شبکه ای از بیش از 24000 مرکز آزمون بهره مند شده اند.

لیست دوره های آموزشگاه علم و دانش

برای مشاوره و ثبت نام در کلاس های آموزش زبان انگلیسی آموزشگاه علم و دانش تبریز  از طریق سایت و یا شماره تلفن 041-33378031  با کارشناسان آموزشی ما تماس حاصل فرمایید.

ارسال نظرات